zaterdag 29 maart 2014

Liedje van de week: The War on Drugs - In Reverse

I'm lost in the dream that is called In Reverse...



Ik zit op een verlaten strand. Het geluid van de golven en de zee zijn het enige dat ik hoor. In de verte vliegen wat meeuwen naar een onbekende bestemming. En dan begint een man te zingen. “Calling out your name in the darkness”.

Beetje bij beetje komen er muzikanten op mijn strand, ik sta op en begin zacht te wiegen terwijl het zand langs mijn tenen glijdt. “We’re living in the moment and we’re losing our grasp”

Ik spreid m'n armen en de wind pakt mijn haren.

“It evaporates and fades like a grand parade”.
Het gevoel van vrijheid is overweldigend. De klanken van de zee worden gedeeltelijk overstemt door die van de band, maar het blijft één geheel.

“I’ll be here or I’ll fade away, I don’t care about moving”.
Het idee van werk, school en verantwoordelijkheden lijkt zo ver weg.. kan dit altijd voortduren?

“And I don't mind you disappearing, because I know you can be found..”



Best Kept Secret heeft een zandstrandje… I know where I can be found…

1 opmerking:

  1. The War on Drugs stond echt bovenaan m'n verlanglijstje, geweldig dat die bevestigd zijn.

    BeantwoordenVerwijderen