woensdag 19 maart 2014

Argh!

Ik snap sommige mensen (en hun gedrag) niet. Misschien ligt het aan mij.. Lees dit en oordeel zelf.

1. In een overvolle bus met je tas een stoel bezet houden. Is je tas allergisch voor de grond? Ben je bang voor mensen? Op zich kunnen mensen vragen of ze er mogen zitten maar toch..

2. Roken na een workout. Dat snap ik echt niet. Dat je verslaafd bent, ok, maar VOOR DE DEUR VAN JE SPORTSCHOOL staan paffen.. serieus, kun je dan echt niet wachten?

3. Zwerfvuil. Dit is een vaak terugkerende frustratie van mij. Ik woon vlakbij de natuur en ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken. En elke keer erger ik me mateloos aan de grote hoeveelheid rotzooi op en naast de weg, in de struiken en zelfs onder de veeroosters (!). Is het zo ontzettend moeilijk je troep bij je te houden totdat je bij een prullenbak bent?!


Zo. Dit lucht op :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten