woensdag 26 maart 2014

Het leven is mooi!

Vorige week had ik nog een blogje vol ergernissen, maar ik plaats liever leuke en blije dingen! Dus vandaag is het positivo-woensdag: een lijstje van dingen waarvan ik blij word :)

1) Mijn konijntje Kees. Het is een gek ding, knaagt alles kapot maar ze is altijd zo blij als ik haar in de ochtend kom knuffelen en eten kom geven. En als ik dan 's middags even in de tuin bij haar ga zitten rent ze rondjes om me heen. Hihi.


2) De frisse wind in mijn gezicht na een stevige sessie in de sportschool. Wat een heerlijk gevoel.. en al helemaal als het ook nog een beetje motregent, daar kan ik écht van genieten.

3) Wakker worden van de vogeltjes en de paar zonnestralen die zich langs mijn gordijn naar binnen wurmen. Dan weet je gewoon: dit wordt mijn dag, niets kan me klein krijgen. Betere start van de dag bestaat niet.


4) Op blote voeten lopen, in het zand of gras. Ik krijg zin in de zomer nu ik dit getypt heb..

5) De geur van vers gemaaid gras. Typisch platteland-dingetje dit, ik ben echt blij dat ik geen hooikoorts heb ;)

6) Lange wandelingen, het liefst in mijn eentje. Ik woon vlak bij de Waal en ik vind het heerlijk om een rondje uiterwaarden te doen, vaak neem ik dan even pauze op de krib. Dan ga ik bij het klotsende water zitten, om de voorbijgaande boten te bekijken en naar de wolken te staren... wat een rust.

7) Keihard zingen in de auto. De auto-cd van deze week is Frank Turner - Love Ire & Song en dat is echt een heerlijke mee-bler-plaat. Ik zing uit volle overtuiging mee en het boeit me echt niet dat het er waarschijnlijk heel stom uitziet ;)



Ik zou nog wel meer kunnen noemen maar dan wordt het een wel erg lang verhaal ;) Fijne woensdag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten