maandag 10 maart 2014

Mixtape Monday (6): Sunny days

Zo, wat een lekker weertje zeg! Ik merk meteen dat ik meer energie heb, dankjewel zon ;)
Ik had niet zo heel veel inspiratie voor de mixtape van deze week, dus heb ik een aantal nummers in een lijstje gezet waar ik vrolijk van word - een mixtape voor sunny days! Het is dat ik mezelf een limiet van 15 nummers heb opgelegd, ik zou een enorm lange playlist kunnen maken!

Wat is jouw 'hoera-de-lente-is-er'-liedje? :)


1. Belle & Sebastian - I'm A Cuckoo. Lekker meebleren onderweg, heb Belle & Sebastian al een week in mijn cd-speler :)
2. Portugal. The Man - Share With Me the Sun. Ook al zo goed meezingbaar.
3. Alphabeat - 10,000 nights. Ik doe niet aan guilty pleasures, dit is gewoon een heerlijk popliedje.
4. Yeasayer - Wait for the Summer. Hoewel ik Yeasayer een beetje uit het oog ben verloren zijn de oudere nummers nog steeds ijzersterk.
5. Of Montreal - She is a Rejecter. Beetje vreemd maar wel enorm lekker.
6. I'm From Barcelona - Treehouse. Wel het dansje doen he?
7. Django Django - Hail Bop. De cd luister ik bijna nooit meer, maar dit nummer vind ik nog steeds erg leuk.
8. Blur - Girls & Boys. Als je hier niet blij van wordt is er serieus iets mis met je ;)
9. Gorillaz - Dirty Harry. All I want to do is DANCE!
10. Glee Cast - Halo/ Walking on Sunshine. Ik ben gestopt met kijken, maar deze mash-up is echt góed.
11. Mayer Hawthorne - The Ills. Super catchy en ik ben het helemaal eens met de tekst: You know the ills of this world they can get you down/ But then you get back up
12. Pokey LaFarge & the South City Three - La La Blues. Soms is alles wat je nodig hebt op maandagmorgen een goede dosis LA LA LA.
13. Ryan Adams - Firecracker. Ja, van dit nummer word ik áltijd vrolijk.
14. The Head and the Heart. Ook al zo'n leuke tekst: Even if it was just a day, you won't forget the man / Who's making you shake
15. Skik - Dankjewel voor de zon. Ik ben niet zo van de NL-talige muziek, maar Skik is tof. :)



Happy Monday allemaal! En geniet van de zon!

2 opmerkingen:

  1. Hmm, Belle & Sebastian, Blur, Yeasayer en Django Django hadden ook niet op mijn lijstje misstaan! (Alhoewel ik bij Blur denk ik een ander nummer had gekozen, bijvoorbeeld Parklife.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Parklife is ook leuk, maar dat "always should be someone you really looooove" heeft echt een lentekriebel-vibe :)

    BeantwoordenVerwijderen