woensdag 5 maart 2014

Can't get it out of my head..

Je kent ze wel: liedjes die op de meest rare (en ongewenste) momenten zich in je hoofd nestelen en daar een tijdlang in blijven, terwijl je op dat moment niet met muziek bezig bent. Niet dat je die nummers onlangs hebt gehoord, of zelfs maar leuk vindt: nope, het is compleet willekeurig. Het overkomt mij best vaak: kerst/sinterklaasliedjes in de zomer of verschrikkelijke top40 hits terwijl ik net terug ben van een prachtig akoestisch concert. Gisteren had ik de volgende ‘klassieker’ in mijn hoofd, misschien 'getriggerd' door carnaval (dat ik dit jaar niet gevierd heb):



Niet dat ik die écht erg vind, het is lekker fout en op Haldern wordt ‘ie ook nog wel eens gezongen.

Ik heb trouwens ook een ‘all-time-favourite’: Everybody was kung-fu-fighting! HA! *doet dansje*. Dat nummer heb ik het vaakst in mijn hoofd, terwijl ik ‘m bijna nooit helemaal luister.



Welk liedje heb jij op dit moment in je hoofd?

2 opmerkingen:

  1. Hahaha "Du bist so heiss wie ein Vulkaaaaan!"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pink champagne van ariana grande heb ik al heel de dag in me hoofd !

    BeantwoordenVerwijderen