maandag 21 april 2014

Mixtape Monday (8): Pasen

Vrolijk Pasen allemaal! Op deze mooie dag heb ik weer een mixtape voor jullie, met als thema 'Pasen'. Allerlei liedjes die te maken hebben met eten, eten en nog meer eten. En konijntjes! En een paar semi-religieuze liedjes die gewoon mooi zijn..

1. Wilco - Jesus, etc - ik heb een beetje een haat-liefde verhouding met Wilco maar een plekje in deze lijst vind ik wel terecht
2. Wolfmother - Cosmic Egg - Wolfmother is tof!
3. Unkle ft. Thom Yorke - Rabbit in your Headlights - het eerste liedje dat in me opkwam
4. Echo & the Bunnymen - Lips Like Sugar - sugar kisses voor je hele familie ;)
5. The Moldy Peaches - Little Bunny Foo Foo - omdat het zo'n lekker gek liedje is
6. James Vincent McMorrow - We Don't Eat - een Paasdiner kan best serieus zijn..
7. of Montreal - Bunny Ain't No Kind of Rider - .. maar ook weer niet té serieus..
8. Marilyn Manson - Personal Jesus - haha, deze móest erin ;)
9. The Brian Jonestown Massacre - Food for Clouds - voor een relaxte tweede Paasdag
10. Genesis - Jesus He Knows Me - even de Paas calorieën eraf dansen
11. The 1975 - Chocolate - de titel zegt genoeg.. omnomnom..
12. The Hollies - Jesus was a Crossmaker - gewoon een mooi liedje
13. Florence + the Machine - Rabbit Heart (Raise it Up) - beetje girlpower in de lijst
14. The Rubettes - Sugar Baby Love - omdat het kan! vrolijkheid!

2 opmerkingen: