woensdag 28 mei 2014

Post krijgen is leuk!

Sinds een paar maanden ben ik behoorlijk verslingerd aan Postcrossing (www.postcrossing.com). Het idee: je stuurt een willekeurig persoon een kaartje en je krijgt van een (ander) willekeurig persoon een kaartje terug. Ik heb al kaarten mogen ontvangen uit o.a. Rusland, Japan, Canada, Taiwan en de VS. Sommige mensen proberen echt een kaart te vinden die aansluit op je interesses (dat kun je aangeven op je profiel) en hier word ik gewoon blij van.


Zoals vandaag. Het is een grauwe, deprimerende dag (ik heb m'n herfst/winter afspeellijst weer eens aangezet, 'nuff said) maar toen ik vanochtend een superschattig ingekleurd kaartje uit Rusland vond was m'n dag meteen wat vrolijker en zonniger. Het zijn de kleine dingen die het doen, en aangezien we meestal alleen maar blauwe enveloppen (brr) en andere rekeningen krijgen is een mooi kaartje (met vaak ook prachtige postzegels!) een welkome afwisseling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten