woensdag 22 juni 2016

Counting down...

Opeens komt het besef... over 2 weken ben ik in Nederland!

Ik heb een to-do lijst van een half A4, moet nog 6 dagen werken en ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen. Gelukkig is het allerbelangrijkste van het lijstje al geregeld: IK HEB EEN BAAN! Per september ga ik aan de slag op het Groenhorst in Barneveld, een MBO-school voor allerlei dier-gerelateerde opleidingen. Ik heb er erg veel zin in!


Ik kan dus met een gerust hart richting Nederland, en genieten van (ongeveer) 2 maanden zomervakantie. Ik zal uiteraard wat voorbereidend werk doen in de zomer, het is tenslotte al even geleden dat ik in Nederland voor de klas stond. Daarnaast wil ik veel gaan breien, lezen, wandelen en uitstapjes maken in Nederland. 'Toerist in eigen land', dat lijkt me een goede titel voor een blogreeks! Tips zijn altijd welkom. :D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten