donderdag 31 juli 2014

Adventures in Belfast - werk, (even) terug naar Nederland, festivalkoorts en een mega-roadtrip

Tjooooo!

Ik ben nog steeds een beetje hyper van gisteren.. ik heb een BAAN!
Op dinsdag werd ik gebeld, op woensdag had ik het interview (en de 'tests') en tijdens het avondeten werd ik gebeld met de mededeling dat ik het was geworden. Vanaf 18 augustus ga ik aan de slag voor Tourism Ireland, bilingual customer service. Ofwel: via social (en andere) media mensen helpen en assisteren bij het plannen van hun reis naar Ierland. En dat dus in het Engels en het Nederlands.

Van te voren had ik niet echt een idee wat ik hier wilde gaan doen, maar naarmate ik hier langer was werd de gedachte 'iets met toerisme' sterker en sterker. Toen ik de vacature zag (afgelopen maandag) aarzelde ik dus geen moment en schreef ik 'the letter of a lifetime' ;)

Het is een fijne gedachte dat als ik weer terug in Belfast ben, ik bijna ga beginnen met werken. Ik hoef dus niet meer te gaan solliciteren etc., en belangrijker: ik ga centjes verdienen. Want mijn potje geld is (helaas) niet oneindig. Want ja, ik ga even terug naar Nederland! Ik ga woensdag (6 augustus) terug met een paar halflege koffers die ik thuis achterlaat, want een week later ga ik met m'n bestie een mega-roadtrip maken van Bemmel naar Belfast. Het lijkt me namelijk erg fijn om (in ieder geval een tijdje) een auto hier te hebben en roadtrips zijn altijd cool. Deze gaat twee dagen duren (inclusief nachtboot van Liverpool naar Dublin) en ik heb er echt HEEL VEEL ZIN in.

Maar voordat ik ga roadtrippen is het eerst tijd voor 'das Party des Jahres', a.k.a. Haldern Pop in Duitsland. Hier ga ik al jaaaaaren naartoe en het is gewoon supertoll! Gezellig met een grote groep Freunden spaß machen en de line-up is dit jaar geweldig. Ook een mooie gelegenheid om mijn Duits te oefenen, ze vroegen bij het job interview al of ik nog meer talen (vloeiend) spreek. Wordt aan gewerkt..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten