zondag 20 juli 2014

100 happy days (1-20)

Sinds begin deze maand ben ik bezig met de '100 happy days' challenge op Instagram. Het is de bedoeling dat je dagelijks een foto upload van iets waar je blij van wordt. Ik vind het een erg leuke challenge, omdat je zo erg bewust wordt van de (kleine) leuke dingen in het leven, ook al was de rest van je dag niet zo spectaculair. Vandaag is dag 20, tijd om de balans op te maken :) Tot nu toe was het nog niet echt moeilijk om een moment uit te kiezen, ook al ben ik niet elke dag even actief geweest.


1: Bosbessencupcake met bosbessenslagroom. Yum!
2: Wandeling langs de Linge met m'n mutti.
3: Shoppen met m'n bestie, o.a. deze twee jurkjes gekocht.
4: Eerste avond in Belfast: pizza eten in m'n chillpants.
5: Een whiskey ter ere van de winst van Nederland.


6. Genieten van het mooie weer en de rozen in de Botanic Gardens.
7. Lui in bed "Orange is the New Black" kijken op Netflix.
8. Jarig zijn in het hostel!
9. Een ideale 'lees boom' gevonden in het park.
10. Voetbal kijken in de pub.


11. Nieuwe kamer! Heerlijk rustig :)
12. Een fitbal + yoga mat gekocht.
13. Naar Cave Hill gewandeld, genoten van het uitzicht.
14. Nieuwe hobby: kleuren. Enorm rustgevend.
15. Ik heb dit boek in 1 dag uitgelezen.


16. Een heel lief kaartje van mijn mutti!
17. Even mezelf getrakteerd op wat zoets.
18. Wandeling langs de rivier, het was zo rustig.
19. Naar St. George's Market, enorm kleur-en-geurrijk.
20. Ochtendyoga, de perfecte manier om de dag te beginnen

Mocht je mijn challenge willen volgen, dit is mijn instagramaccount: KLIK

Geen opmerkingen:

Een reactie posten