donderdag 1 januari 2015

Happy New Year from Belfast!

Het is alweer even geleden dat ik wat geplaatst heb, ik had niet zo veel inspiratie - en de allerbelangrijkste reden: ik was in Nederland aan het genieten met mijn familie en vrienden ;)

Aan het eind van het jaar kijk je meestal terug voordat je vooruit kijkt. 2014 was een jaar vol ups en downs, een jaar waarin ik een grote stap heb gemaakt door naar Belfast te verhuizen en een nieuwe richting in te gaan. Het was niet altijd even makkelijk, zeker op de momenten dat je het liefst bij je familie en vrienden wilt zijn, maar ik heb de juiste keuze gemaakt. Ik voel me goed, heb geen onrust meer in mijn hoofd en heb mijn plekje gevonden. Ik heb lieve nieuwe mensen leren kennen, nieuwe ervaringen opgedaan (met als hoogtepunt de roadtrip Bemmel-Belfast) en veel geleerd, over mezelf en anderen.

Wat ik in 2015 ga doen? Meer van hetzelfde denk ik!

Ik heb in het afgelopen jaar al flink gewerkt aan de 'new and improved me', door meer te sporten en (min of meer) gezonder te eten en ik wil hier in het nieuwe jaar op voortborduren. Natuurlijk is het belangrijk af en toe wat lekkers te eten (die bourgondische inslag krijg je er niet zomaar uit, haha) maar soms sla ik nogal door.

En verder zie ik wel wat er op mijn pad komt. Ik heb nooit zoveel gedaan met goede voornemens, gedurende het jaar krijg ik bepaalde ingevingen en dan blijkt vanzelf wel of ze vol te houden zijn.

Voordat ik weer verder ga met mijn 1-januari-luiheid (hoewel, lui: ik heb al boodschappen gedaan): Oud & Nieuw in Belfast was... apart. Vuurwerk is min of meer illegaal (dus geen oorlogssituatie als je de straat op gaat) en het metalfeestje waar ik naartoe ging met mijn collega en haar huisgenoten was rond half 2 al afgelopen. Maar het was wel heel erg gezellig! Met als voordeel dat ik vandaag absoluut niet brak ben ;)

Tot snel!

(Want misschien heb ik tóch een goed voornemen: vaker bloggen!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten