maandag 3 november 2014

100 happy days (81-100)

Zo, dit is alweer het laatste deel van mijn 100 happy days foto challenge. Ik vond het leuk om te doen, en het is nóg leuker om terug te zien wat ik zoal tijdens 100 dagen heb beleefd. Het was een zomer om nooit te vergeten, met veel (fijne) veranderingen. En uiteraard de nodige avonturen, zowel groot als klein. Ik probeer aan het eind van elke dag te bedenken wat mijn 'hoogtepunt' was, al was het maar iets kleins. Dat kan toch het verschil maken :)

Ik kan iedereen aanraden een happy days challenge te doen, ook al doe je het maar een paar dagen en zonder foto's. Het idee er achter is gewoon erg sterk :)


81: Op de gezonde toer: bessen en frambozen van de Lidl. Deze foto is trouwens gemaakt tijdens een skype sessie met m'n ouders, ook al zoiets waar ik blij van word.
82: Ik hou van mooie luchten en wolken, dit uitzicht was puur genieten (ook al duurde het niet heel lang).
83: Ook hou ik van de herfst, vooral als ik lekker de door de blaadjes kan banjeren en schoppen!
84: Voorbereiding op een paar daagjes naar huishuis stap 1: een frisgroen rolkoffertje. Ideaal ding.


85: Als je druk aan het werk bent geweest is niets zo fijn als een lekker wijntje, een serie op Netflix en een breiwerkje.
86: Gekocht van mijn eerste loon: super comfortabele Doc Martens met bloemetjes. Met je eerste loon moet je iets speciaals doen, vind ik.
87: Vervelend hoor, een huisgenoot die graag (chocolade) taart bakt ;)
88: Ik geef 1 uur per week Nederlandse les en dat moet natuurlijk voorbereid worden. Nooit eerder gedaan maar wel erg leuk!


89: De website van Truffleshuffle is echt te leuk, heb me goed in kunnen houden ;) Deze Clueless trui (As if!) en Roald Dahl t-shirt ('Those who don't believe in magic will never find it') kon ik niet weerstaan.
90: Truttig maar leuk: een brei crea-avond met een vriendin. Dit was het resultaat :)
91: Klaar om naar Nederland te gaan, zin in! Even een paar daagjes blijkletsen en...
92: ... naar the Libertines in de HMH! Een tienerdroom die uitkomt, wat was het cool!


93: Een paar dagen thuis betekent ook een wandeling door de vertrouwde uiterwaarden. Prachtig :)
94: Tja, er moeten ook wat typisch Nederlandse dingen worden ingeslagen! De helft is ondertussen op... (with a little help of my friends and colleagues...)
95: Time flies... het is weer tijd om terug naar Belfast te gaan (via Dublin). Met een boekje & wat muziek is dat goed te doen ;)
96: Mijn eerste les aan de studenten van de Queen's University ging goed! Was erg leuk :)


97: Ja, deze uitspraak past wel bij mij ;) Ben geen goede huisvrouw maar brei bijna dagelijks! Het is zo verslavend :) (er staat "Knitting forever, housework whenever. In the rhythm of the needles there is music for the soul")
98: Een avondje cultureel doen met klassieke muziek, een concert ter ere van 90 jaar BBC Radio in Noord Ierland. Was erg mooi, ik moet vaker zulke dingen doen...
99: ... zoals vanavond! Wel iets compleet anders (Shrek the Musical) maar ook weer erg mooi en leuk. Heb me kapot gelachen!
100: De aller-aller-aller-laatste 'happy day' heb ik gevierd met een epische shopsessie. De helft had ik nodig, de andere helft wilde ik. Soms mag dat he ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten