dinsdag 16 september 2014

100 happy days (41-60)

De happy days blijven maar komen! Nu ik fulltime werk zijn ze soms ienieminie, bijvoorbeeld een lekkere maaltijd of een simpel tv-programma, maar dat zijn dan wel de hoogtepunten van mijn dag. Ik kan er intens van genieten :)

Ik ben bijna op driekwart van mijn challenge, dus hoog tijd voor een update tot aan dag 60.


41: Bijkomen van Haldern Pop in mijn comfy slobberbroek.
42: Inpakken voor mijn mega-roadtrip naar Belfast!
43: 'Laatste avondmaal' in Bemmel.
44: Even een paar 'steentjes' aangetikt, we waren toch in de buurt ;) (Stonehenge)


45: Een dagje in Liverpool is niet compleet zonder de Beatles Experience :)
46: Om de roadtrip af te sluiten: The Dark Hedges, een Game of Thrones filmlocatie.
47: Met m'n bestie naar God Help the Girl, film gemaakt door de zanger van Belle & Sebastian.
48: Dag 1 op mijn nieuwe werk!


49: Even bijkomen met een avondje breien/ muziek luisteren.
50: Makkelijk en lekker: omelet! Ik gooi er echt vanalles in :P
51: Een beetje Nederland in Belfast: crackers met hagelslag.
52: Hiep hoi, ik heb een fiets!


53: Nieuwe Doctor Who, nieuw seizoen. Ik ben best een fangirl ;)
54: Gaelic football kijken, het was spannend!
55: Het is nu écht officieel dat ik voor Tourism Ireland werk.
56: Avondje lezen, tijd voor een klassieker. (Wuthering Heights)


57: Creatief koken met Couchsurfers. Het ziet er misschien niet uit, maar het was wel lekker!
58: Milkshake heaven! Dit is chocolate chip cookie & oreo smaak, met chocosaus. *kwijl*
59: Safety first, fietslampje in the house ;)
60: Fantastisch zonnige dag voor een selfie op de Giant's Causeway!







2 opmerkingen:

  1. Wat vind/vond je van Wuthering Heights? Ik kwam er met heel veel moeite doorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben nog niet zo heel ver (drukdruk) maar tot nu toe vind ik m nogal taai.

    BeantwoordenVerwijderen