dinsdag 21 oktober 2014

100 happy days (61-80)

Het lijkt alweer een eeuwigheid geleden dat ik aan de 100 happy days challenge begon - op het moment dat ik dit typ, ben ik al meer dan een week helemaal klaar. Het is leuk om de foto's weer terug te zien en er wat over te typen, het zijn fijne herinneringen!


61: Tijd voor zelfgemaakte chocolademousse... *kwijl*
62: Voorbereidend werk: mega veel macaroni maken voor m'n late diensten.
63: Momentje voor mezelf na een drukke dag :)
64: Bankrekening: check. En daar hoort officiƫle post bij.


65: Slecht, maar wel heel lekker.
66: Oooh, kaartje voor held Dylan Moran! Eerste rij! Woehoeeee...
67: Liedjes zingen met onze Spaanse couchsurfer was erg leuk!
68: Eerste poging tot haken, ik noem het 'Hot Mess'. Ik was van plan een vierkantje te maken :P


69: Postcrossing vanuit Belfast :)
70: Late-shift met lekkere salade van de Marks & Spencer.
71: Zingen met het Big Belfast Choir, erg leuk!
72: 'Comfort food' is bij mij meestal iets met champignons en spekjes. Yummm.


73: Lang leve Lidl & cookie dough ijs!
74: Chopperdechop in de keuken, de bloemkool ovenschotel smaakte heerlijk!
75: Zondagochtend wandeling op Divis Mountain, met m'n nieuwe vriendjes.
76: Mutsje voor mezelf gebreid, lekker warm!


77: Enorm crappy dag (fiets gejat) maar een beetje online shoppen is altijd fijn.
78: Comfort shoppen in de vintage winkel: super cute jurkje :)
79: Culture Night in Belfast was erg leuk!
80: Chooolate & Fine Food Festival. Instant happiness.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten