zaterdag 23 augustus 2014

100 happy days (21-40)

Ook al ben ik de afgelopen tijd niet veel online geweest, ik heb wel mijn Instagram- fotochallenge bijgehouden. Het was een periode vól met fijne momenten, op sommige dagen was de keuze meer dan reuze :)

Hieronder zie je de dagen 21 tot 40 (ik ben nu trouwens al voorbij de 50, ook deze blogpost heeft wat vertraging. Beter laat dan nooit he!)



Dag 21 is een filmpje, van een traditionele muzieksessie in de pub. Altijd leuk en gezellig!


22: Een ijskoude mango-passievrucht limonade, het was een paar dagen zomer in Belfast!
23: Verkoeling zoeken in de zee na 2,5 uur wandelen aan de kust (in de zon).
24: Geen zin om te koken, mezelf getrakteerd op wat take-out voedsel.
25: Luieren in het park omdat het écht te warm was op mijn kamertje.


26: Mijn Duits oefenen en ik vind het nog leuk ook! ;)
27: Weer wandelen aan de kust, maar dit keer in de (miezer)regen. Heerlijk.
28: Een 'blah' dagje, dus tijd voor soep en Gilmore Girls.
29: Goedkoop naar de film! :)


30: Hieperdepiep hoera, ik heb een baan! (Het schaapje staat voor Tourism Ireland..)
31: Lunchen bij City Hall waar ze op het grote scherm o.a. sport laten zien.
32: Luierdagje in bed, het boek wint het van de pub.
33: Wandelen in de stromende regen. Fantastisch.


34: Favoriete nummer om mee wakker te worden: May you find the strength to know you're part of something beautiful..
35: Super goedkope nieuwe schoenen, mét bloemetjes! Mijn dag kon niet meer stuk ;)
36: Elke keer als ik dit bord zie word ik blij :)
37: Terug in NL, dus tijd voor een frikandel!


38: Das geht ab: tijd voor Haldern Pop! Voelt als thuiskomen :)
39: Alexi Murdoch in de kerk, *zucht* <3
40: Nog een favorietje: Hozier. Het was een topfestival!

2 opmerkingen:

  1. Misschien handig om je foto's te nummeren? Het is niet altijd even duidelijk wat waarbij hoort. Verde leuk om te zien zo!

    BeantwoordenVerwijderen