donderdag 12 februari 2015

Happy Days!

Ik voel dat de lente eraan komt! Januari is voorbij, de Six Nations Cup is begonnen en de komende tijd staan er een heleboel leuke dingen in de planning. Volgende week ga ik met mijn 2 besties naar Disneyland (ik was er in 2001 voor het eerst - en laatst - dus dat mag wel weer) en volgende maand komt mijn lieve mutti op bezoek! Ik neem haar mee naar al mijn favoriete plekjes aan de noordkust en we gaan samen op avontuur. Ik heb er zooooo veel zin in! :)

Je kunt je dus wel voorstellen dat ik blij, blij, blij ben ;) Zelfs het feit dat werk vervelend druk is kan hier niets aan veranderen. En ik heb zojuist mijn vlucht naar Nederland geboekt: halverwege juni kom ik een weekje terug voor een festival (Best Kept Secret) en natuurlijk de nodige knuffels met familie en vrienden. Ik ga voor het eerst met KLM vliegen, zij openen namelijk een nieuwe route tussen Belfast City Airport en Schiphol. Ik zou in theorie op de fiets naar het vliegveld kunnen ;) En de prijs is zeker niet mis: 79 pond retour, in dit geval goedkoper dan EasyJet. Goeie deal!


Zo, dit is waarschijnlijk mijn meest hypere post tot nu toe, haha! Doeidoei! xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten