dinsdag 6 december 2016

Avonturen in de Sportschool

Sinds een paar maanden ben ik weer in sportschool modus. Dat wil zeggen: ik heb een abonnement op de plaatselijke sportschool (3 minuten lopen) en ik probeer zo'n 2 keer per week te gaan. Tot nu met wisselend succes, soms ben ik écht te moe om te gaan - terwijl ik weet dat je van sporten normaal gesproken energie krijgt. 'T is een vicieuze cirkel...


De sportschool waar ik lid van ben is lekker kleinschalig, en soms komt er een personal trainer bij je om je uit te dagen voor een buikspierchallenge - of iets dergelijks. Die persoonlijke aandacht heb ik gemist, ik betaalde in Belfast stukken minder maar daar keken de PT's niet naar je om als je ze niet had ingehuurd. Er is bij mijn gym een leuk sfeertje, waarin iedereen elkaar ziet en ook helpt. Een fijne gedachte! En nu op naar de 'bikini body', voor aankomende zomer... :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten