maandag 6 juli 2015

Liedje van de week

Een tijdje geleden blogde ik over mijn hoelahoep-soundtrack, voornamelijk LCD Soundsystem en Brian Jonestown Massacre spul. De laatste tijd is daar een artiest bijgekomen, en één nummer in het bijzonder: Shake it Off van Taylor Swift! Dit is niet mijn gebruikelijke soort muziek maar ik vind Taylors muziek op z'n tijd erg lekker, en Shake it off is dus een perfect hoelahoepnummmer.



Ik word er ontzettend vrolijk van, er zit een goed (snel!) tempo in en de tekst past ook prima bij mijn manier van dansen, haha:

I'm dancing on my own
I make the moves up as I go


Aan het eind van een drukke dag is er niets zo lekker als even lekker shaken! Ik ben al een soort van choreografie aan het bedenken, wordt (wellicht) vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten